Home / THINKDROPS / ARCHIVES / Από Δευτέρα δίαιτα / Νίκησε τη δυσκοιλιότητα!

Νίκησε τη δυσκοιλιότητα!

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ! Το thinkdrops.gr προσφέρει σε 10 τυχερούς τη δυνατότητα να γνωρίσουν τον σύμβουλο διατροφής Nicktrition και να λάβουν δωρεάν συμβουλές διατροφής και λιπομέτρηση! Πληροφορίες εδώ!

Η ώρα πάει 4 το μεσημέρι, Σάσα, ο Γιώργος σε θυμήθηκε μετά από έναν μήνα να βγείτε ραντεβού στις 10 και εσύ με την κοιλιά στα όρια της γέννας στέκεσαι πρόσωπο με πρόσωπο με την λεκάνη και σαν Σπαρτιάτισσα της λες “ή ταν ή επί τας”! Πώς θα νικήσεις τον πόλεμο κατά της λεκάνης, όμως, αφού είσαι δυσκοίλια; Θα φορέσεις το θανατηφόρο στενό σου φόρεμα ή θα πας στο ραντεβού σου με τα φαρδιά; Διαβάστε στο σημερινό επεισόδιο…

Δυσκοιλιότητα

Η Κάτια, σαν γυναίκα πολεμοχαρής (όχι μαμά, δεν έβλεπα Ζήνα όταν νόμιζες πως διάβαζα!), αποφάσισε να νικήσει τον πόλεμο του μπιντέ φτιάχνοντας σαν Σμυρνιά το μαγικό ματζούνι κατά της τουαλέτας… η συνταγή περιλαμβάνει… δυο φτερά νυχτερίδας – λάθος, αυτό είναι η λίστα για τις απόκριες… α! να η σωστή:

1. Δαμάσκηνα τα θαυματουργά: Τα δαμάσκηνα είναι τοις πάσι γνωστό ότι βοηθάνε πολύ. Προσθέστε τα σε αποξηραμένη μορφή σε σαλάτες ή φάτε τα φρέσκα όταν είναι ολόφρεσκα. Τέλος, αν έχετε μεγάλο πρόβλημα, μέσα σε ένα ποτήρι νερό, ρίχνετε τρία δαμάσκηνα και το επόμενο πρωί φάτε τον καρπό και πιείτε το ζουμί τους.

2. Φάτε ακτινίδια: Βάλτε τα στο καθημερινό σας πρόγραμμα. Φάτε δύο την ημέρα και θα δείτε άμεσα τα αποτελέσματά τους. Προτιμήστε να είναι ώριμα!

3. Ελαιόλαδο: Το ελαιόλαδο είναι φυσικό καθαρτικό, το οποίο θα σας ωφελήσει πολύ. Προσθέστε το στις σαλάτες και απολαύστε τις (όχι, η σαλάτα της γιαγιάς που βουτά 3 ντομάτες σε ελαιόλαδο δεν είναι η σωστή δοσολογία! Ένα κουτάλι της σούπας σε μια μεγάλη σαλάτα έχει 135 θερμίδες και είναι μια χαρά)

4. Πείτε ναι στις παρακάτω τροφές: Βρώμη, σταφίδες, χυμός από δαμάσκηνα, λάχανο, παξιμάδια ολικής, καρότα, σύκα, μήλα, λιναρόσπορο, ψωμί από πιτυρούχο σιτάλευρο και κατανάλωση χαμομηλιού (ναι, κι εγώ προτιμώ τα κοψίδια του Μητσάρα στη γωνία, αλλά μπρος στην ομορφιά τι είναι η πείνα;)

5.Φυτικές ίνες: Οι τροφές που είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες μπορούν να σας βοηθήσουν. Φυσικά και αυτές με μέτρο, καθώς μπορεί με την υπερβολή να πετύχετε αντίθετα αποτελέσματα. Δημητριακά ολικής, καστανό ρύζι και μακαρόνια ολικής  είναι μερικές καλές επιλογές

6. Ασκηθείτε: H άσκηση ενεργοποιεί και διευκολύνει την κινητικότητα του εντέρου σταμάτα να είσαι τεμπέλα, βάλε αθλητικά και τρέχα μπας και πέσεις σε ‘κανα γκόμενο και δεις άσπρη μέρα κοπελιαααά! Τι περιμένετε; Ξεκινήστε προπονήσεις!

ΑΑΑΧ ΤΟ ΜΑΤΖΟΥΝΙ ΠΕΤΥΧΕ;  ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ…

Στην αρχή όταν την γνωρίσαμε μας ήρθε έτσι…

Δυσκοιλιότητα
 

Λίγο καιρό μετά όμως έγινε…

μοντέλο

Rate this post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*