Home / THINKDROPS / ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ / ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ / Η υπομονή του ελεύθερου σκοπευτή, του Αρτούρο Πέρεθ-Ρεβέρτε

Η υπομονή του ελεύθερου σκοπευτή, του Αρτούρο Πέρεθ-Ρεβέρτε

“Η Μοίρα είναι κυνηγός υποµονετικός. Κάποιες συµπτώσεις είναι προδιαγεγραµµένες, σαν ελεύθεροι σκοπευτές που, καθισµένοι ανακούρκουδα µε το µάτι στο σκόπευτρο και το δάχτυλο στη σκανδάλη, περιµένουν την κατάλληλη στιγµή. Κι εκείνη ήταν, αναµφίβολα, η στιγµή. Μια από τις τόσες ψεύτικες ευκαιρίες που σχεδιάζει αυτή η πανούργα, ειρωνική, παθιασµένη µε τις πιρουέτες Μοίρα. Ή κάτι τέτοιο. Ένα είδος ιδιότροπου και άσπλαχνου θεού, περισσότερο χωρατατζή παρά οτιδήποτε άλλο”.

Η υπομονή του ελεύθερου σκοπευτήΈνας τροµοκράτης της τέχνης. Έτσι αποκαλούν τον Σνάιπερ στον µικρόκοσµο του γκράφιτι, επειδή είναι διάσηµος για την επιµονή του να µην παίζει το παιχνίδι της «εξηµερωµένης» τέχνης του δρόµου. Η ανάθεση ενός έργου για τη δουλειά του φέρνει την ιστορικό τέχνης Αλεχάντρα πίσω από τα ίχνη του. Κανείς δεν έχει δει ποτέ το πρόσωπό του ούτε γνωρίζει πού βρίσκεται. Η αναζήτηση θα οδηγήσει την Αλεχάντρα από τη Μαδρίτη στη Λισσαβόνα και αποκεί στη Βερόνα και στη Νάπολη, στην προσπάθειά της να αποκρυπτογραφήσει τον στόχο που σηµαδεύει το θανατηφόρο στόχαστρο του µοναχικού κυνηγού.

Η υποµονή του ελεύθερου σκοπευτή είναι ένα σπουδαίο µυθιστόρηµα της εποχής µας, ένα σαγηνευτικό θρίλερ, µια αριστοτεχνική διανοητική µονοµαχία, ένα παιχνίδι υποµονής για δύο, τον διώκτη και το θήραµα. Γιατί ο χρόνος δεν είναι το πιο σηµαντικόπράγµα όταν υπάρχουν ανοιχτοί λογαριασµοί…

Ο Ρεβέρτε αποδεικνύει άλλη µια φορά πόσο καλά κατέχει την τέχνη της πλοκής και των ανατροπών µε πολλαπλά πρόσηµα. Άρτιο θρίλερ και ταυτόχρονα εξαιρετική καταγραφή του κόσµου της τέχνης του δρόµου, των κανόνων και των παρεκτροπών της…

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

«Οι φαροφύλακες» της Emma Stonex

«Οι φαροφύλακες» της Emma Stonex

Μια ιστορία για την απομόνωση και την εμμονή, την κλειστοφοβία και τη βαναυσότητα, την πραγματικότητα και την ψευδαίσθηση – και ...