Home / THINKDROPS / ΒΙΒΛΙΟ / Η Ευτυχία Γιαννάκη παρουσιάζει τις “Αλκυονίδες μέρες” στo Public Συντάγματος

Η Ευτυχία Γιαννάκη παρουσιάζει τις “Αλκυονίδες μέρες” στo Public Συντάγματος

Λίγο μετά τη βράβευση της Ευτυχίας Γιαννάκη από τα βραβεία Public για το βιβλίο της Στο πίσω κάθισμα (Καλύτερο ελληνικό μυθιστόρημα 2017), η συγγραφέας επανέρχεται με τις Αλκυονίδες μέρες, το δεύτερο μέρος της Τριλογίας της Αθήνας με πρωταγωνιστή τον Αστυνόμο Χάρη Κόκκινο.

Η Ευτυχία Γιαννάκη παρουσιάζει τις "Αλκυονίδες μέρες" στo Public ΣυντάγματοςΤην Τρίτη 20 Ιουνίου στις 19:00, οι εκδόσεις Ίκαρος και το Public Συντάγματος, σας προσκαλούν στην παρουσίαση του νέου αστυνομικού μυθιστορήματος της Ευτυχίας Γιαννάκη Αλκυονίδες μέρες, που θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων του βιβλιοπωλείου.

Για το βιβλίο θα μιλήσουν,
η Χίλντα Παπαδημητρίου, συγγραφέας
η Αγιάτη Μπενάρδου, blogger του Don’t Ever Read Me
και η συγγραφέας.

Public | Καραγεώργη Σερβίας 1, πλατεία Συντάγματος, 10563 Αθήνα

Facebook event για την εκδήλωση

Η συγγραφέας

Η Ευτυχία Γιαννάκη γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Σπούδασε πληροφορική, μουσική τεχνολογία και επικοινωνία και εργάστηκε για αρκετά χρόνια στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Στην Τριλογία της Αθήνας, τη σειρά αστυνομικών μυθιστορημάτων με πρωταγωνιστή τον Αστυνόμο Χάρη Κόκκινο, έχουν εκδοθεί μέχρι στιγμής τα βιβλία Στο πίσω κάθισμα (Ίκαρος, 2016) και Αλκυονίδες μέρες (Ίκαρος, 2017). Στο παρελθόν κυκλοφόρησε με ψευδώνυμο ένα ακόμη μυθιστόρημά της με τον τίτλο Χάρντκορ (Ωκεανίδα, 2000) που μεταφέρθηκε στον κινηματογράφο. Περισσότερα για την ίδια μπορείτε να δείτε στο www.giannaki.com

 

Βαθμολόγησέ το

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

x

Check Also

Στο Κάσελ δεν υπάρχει λογική

“Στο Κάσελ δεν υπάρχει λογική” του Enrique Vila-Matas

Με έναυσμα την documenta, την πιο φιλόδοξη έκθεση σύγχρονης τέχνης παγκοσμίως, ο Καταλανός Enrique Vila-Matas, δημιουργεί ένα θαυμάσιο μυθιστόρημα με ήρωα έναν συγγραφέα που μετατρέπεται σε ζωντανή καλλιτεχνική εγκατάσταση της έκθεσης, αποκαλύπτοντάς μας την ουσία της λογοτεχνίας αλλά και τον πραγματικό λόγο της συγγραφής.