Στο έργο του “Κρυφοί Χώροι” ο Ισπανός καλλιτέχνης José Manuel Ballester αφαιρεί τα πρόσωπα από γνωστούς πίνακες της ιστορίας της τέχνης.
Ο Ballester συνδυάζει τις σύγχρονες τεχνολογίες με την κλασσική τέχνη και μας καλεί να δούμε ξανά γνωστά αριστουργήματα… από μια άλλη οπτική! Η αφαίρεση των ανθρώπινων μορφών από τα έργα προσφέρει μια νέα οπτική για τη σχέση μεταξύ των ανθρώπων και του περιβάλλοντός τους.
Guernica, Πάμπλο Πικάσο, 1937
Ο Μυστικός Δείπνος, Λεονάρντο Ντα Βίντσι, 1495-1498
Η Γέννηση της Αφροδίτης, Σάντρο Μποτιτσέλι, 1485–1486
Η 3η Μαΐου 1808, Φρανθίσκο Γκόγια, 1814
Las Meninas (Οι κυρίες της Αυλής), Ντιέγο Βελάθκεθ, 1656
Η Σχεδία της Μέδουσας, Ζαν-Λουί-Τεοντόρ Ζερικώ, 1819
Η Αλληγορία της Ζωγραφικής, Γιοχάνες Βερμέερ (1668)